نرم افزار قرض الحسنه کلید حل مشکلات مدیران

همه مدیران صندوق های قرض الحسنه نیاز سیستمی دارد که اطلاعات مالی اعضا را مدیریت کند و بر اساس اطلاعات ثبت شده وام پرداخت کند یا بدهکاری مشتریان را دریافت کنند. اما تعداد این نرم افزارها هم کم نیست و کدام به شکلی این پروسه را اجرا کرده اند ، یکی از بهترین روش ها برای دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان نرم افزارهای تحت وب است که شاخص ترین آنها در حوزه نرم افزار صندوق قرض الحسنه گندم نام دارد.

این نرم افزار بر پایه یکسری ایده های ساده شکل گرفت و با همکاری و تلاش پیوسته توانست مشکلات و نقایص خود را برطرف کند .

قرض الحسنه در انواع خانوادگی تا سازمانی و شعبه ای با عنوان قرض الحسنه شاخته میشود ، و در اسلام هم به اهمیت آن تاکید زیادی شده است ، دریافت وام با بهره 0% یا درصد خیلی کم از مزیت های این سیستم های مالی در مقابل دریافت تسهیلات از بانک ها و موسسات بزرگ است.

یک داستان کوتاه :

جمعی از همکاران تصمیم می گیرند جهت دریافت مساعده ای صندوقی را تحت عنوان صندوق حمایت کارکنان راه اندازی کنند ! ابتدا با سرمایه اولیه و یا مبلغ ثابتی به صورت ماهیانه شروع میکنند و به قید قرعه یکی از اعضا برند دریافت وام می شود. سیستم پرداخت اقساط و یا ماهیانه با استفاده از ابزارهای پراخت الکترونیک کارها را بسیار ساده کرده است ، پرداخت اینترنتی، کارت به کارت ، موبایل بانک ، اینترنت بانک پرداخت را انجام میدهد و رسید را در حساب کاربری خود ثبت میکند. حالا مدیر میتواند فهرست پرداخت را بررسی کند و آنها را تایید یا لغو بزند و یا آنها را در وضعیت تعلیق یا پیگیری قرار دهد .

رابط کاربری نرم افزار باید به اندازه ای ساده و آسان باشد که با یک بار استفاده از نرم افزار بدون دردسر بتوان این فراینده را تکرار کند . نرم افزار گندم این چرخه را خیلی ساده برای شما ایجاد میکند.

امکاناتی که ارائه میشود بسیار مهم است و در صورتی که به خوبی به کار گرفته شود کمک شایانی به شما خواهد کرد ، هنگامی که مشتریان گروه بندی میشوند و میتوانند خیلی ساده بر اساس محدودیت هایی که دارند درخواست وام دهند و یا اقساط مورد نظر خود را انتخاب کنند ، هم مشتری میتواند تصمیم بهتری بگیرد و هم از بروز خطا جلوگیری مشود . فرضا در گروه دوستان سقف وام را 10 میلیون و سقف اقساط 20 ماهه را در نظر بگیرد ، مشتری نمیتواند خارج از حد تعیین شده درخواست خود را ثبت کند ، او میتواند پیرو درخواست خود با صندوق مکاتبه کند و مراتب را نیز پیگیری نماید . همه این کارها را درنرم افزاز تحت وب گندم بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *