کمک بلاعوض در یک درصد طلایی

اگر صاحب کسب و کاری هستید که درآمد آزادی دارد و میخواهید گره در کارتان نباشد حتما قبلش گره از کار دیگری باز کنید. ایده ای به نام یک درصد طلایی که میتواند تاثیر بسیار مثبتی هم روی درآمد کسب و کار شما داشته باشد و هم مشکلی از نیازمندی را حل کند .

قضیه این است که یک درصد طلایی همان یک درصد از هر پروژه یا سود ماهیانه و… است که میتوانید در کارت بانکی جداگانه ای واریز کنید و حق برداشت از آن کارت را نداشته باشید مگر با نیت امام زمان عج و کمک به نیازمندان به صورت بلاعوض . این کار خیر جدا از اینکه امر خیری است که هدف اصلی همین است اما نه اینکه صاحب آن پول شما هستید بلکه صاحب آن فقط امام زمان است و دوم اینکه خیر و برکت و روزی شما طبق آیات قرآن و روایات ائمه تا ۱۰ برابر بیشتر به سمت شما بازخواهد گشت و این واقعا توسط افرادی که کاسب بودند و شغل آزاد داشته اند و در شرایطی سخت کرونا که قرار گرفته بودند راهی جز توسل به امام زمان نداشتند و آن هم با اقدام عملی و با همین روش یک درصد طلایی .

 

یک درصد طلایی

 

حال چگونه این کار را انجام دهیم ؟

تخصیص یک کارت مجزا

برای شروع نیاز به این است که حتما یک شماره کارت را برای این امر در نظر بگیرد، این کارت را فقط به همین نیت تعیین کنید. و تمام پولی که قرار است در ۱ درصد طلایی وارد شود به همین کارت واریز کنید. گاهی اوقات ممکن است کمی در انجام این موضوع دچار تردید شوید و یا شاید مبلغ ۱ درصد سنگین باشد ولی مهم ترین مرحله پا گذاشتن روی نفس خود و رد شدن از گرده ای است که باید به سختی از آن عبور کنید فَلَا اقْتَحَمَ الْعَقَبَهَ (سوره بلد آیه ۱۱) لذا مهم ترین قسمت همان رد شدن از گردنه سختی است که انسان با آن روبرو میشود.

امیدواری به اینکه هر فعالیت تجاری شما یک درصد آن برای امام زمان است

با این نیت کارت را شروع کن و فقط خودت و خانواده ات را دلیل کار و تلاشت نبین. امر خیر کاری است که افرادی بزرگی در دنیا آن را انجام میدهند و انجام داده اند و صرفا توسط مومنین انجام نمیشود.

شخص بسیار ثروتنمند آمریکایی با نام بیل گیتس. بیل گیتس بنیاد خیریه گیتس را در سال ۲۰۰۰ تاسیس کرد. براساس گزارش مجله فوربس، ارزش دارایی‌های او در حال حاضر ۱۱۸ میلیارد دلار برآورد شده است او همچنین گفت: «در حالی که به آینده نگاه می کنم، قصد دارم تقریبا تمام دارایی خود را در اختیار بنیاد بگذارم. من در لیست ثروتمندترین افراد جهان، پایین می‌روم و در نهایت از این لیست خارج می‌شوم.» به گزارش بی بی سی، بنیانگذار مایکروسافت اعلام کرده که ۲۰ میلیارد دلار (۱۷ میلیارد پوند) به صندوق خیریه خود اهدا کرد.

آقای گیتس افزوده: «من موظفم منابعم را به روش هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش رنج و بهبود زندگی داشته باشد به جامعه بازگردانم. امیدوارم دیگرانی که از نظر ثروت در موقعیتی بالا قرار دارند، در این لحظه گام بردارند.»

بنیاد گیتس در کشورهای مختلفی برای ریشه کنی بیماری‌هایی نظیر مالاریا، بهبود آموزش و مقابله با شرایط نامساعد بهداشت کار می‌کند.

تصور می‌شود که این دومین بنیاد خیریه بزرگ جهان با دارایی ۴۹.۸ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰ بوده که از سوی خیرین ثروتمند دیگری نظیر وارن بافت سرمایه گذار میلیاردر حمایت می‌شود.

بنیاد گیتس، بزرگ ترین کمک کننده خصوصی به سازمان بهداشت جهانی است. این بنیاد پس از آمریکا با اهدای سالانه خود در سال ۲۰۱۸، در رتبه دوم قرار گرفت. نگرانی‌ها در مورد این موضوع پس از تهدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر قطع کمک‌های مالی به این نهاد بیشتر شد.

بیل گیتس بین سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ و بار دیگر ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، از سوی فوربس به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد.

از انجامش لذت ببر و دیگران را به انجامش تشویق کن

اگر نیت خالصانه باشد حتما به زودی نتیجه مثبت کارت را خواهی دید و با انجامش هیچ گاه پشیبان نخواهی شد . اگر دچار تردید شدی آن را وسوسه ای از ذهنت ببین که میتواند شما را گول بزند.

One thought on “کمک بلاعوض در یک درصد طلایی

  1. باسلام واحترام وعرض ادب خداروشکر الحمدالله من امروز دیدم این کلیپ رو خیلی خوشحال شدم وناراحت شدم چرا دیر رسیدم ای کاش چندین سال قبل می دیدم از همین الان پرداخت کردم وشروع کردم انشالله. آقا امام زمانمی دانم از همین لحظه گرفتن دستم را واینو احساس میکنم. الحمداله خدارو شکر به همه داده هایش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *