نقل و انتقال پول توسط ارز دیجیتال

ارز دیجیتال پیده نوظهوری است که دنیا را تحت تاثیر خود قرارداده است ، تکنولوژی که با هداف از پیش تعریف شده وارد میدان میشود و تلاش میکند هر چه بیشتر خود را میان مردم جا دهد. امروزه با کمک ارز دیجیتال میتوان مبالغ سنگینی را در شبکه جابجا کرد چیزی که در خارج از شبکه ارز دیجیتال به سادگی ممکن نیست . نظارت دولت ها و قوانین مرتبط با جابجایی پول در هر کشور سازوکار مشخصی دارد اما در حوزه ارزهای دیجیتال اینگونه نیست .

اصلی ترین ویژگی ارز دیجیتال نبودن مرکز است یعنی هیچ جایی برای مرکز آن وجود ندارد و دومین ویژگی ها امنیت و مشخصات گیرنده و فرستنده است یعنی اگر ارزی به کیف پول شما وارد گردد مشخص نیست که از چه منبعی واریز گردیده است که خود تعیین کننده امنیت است .

متمرکز نبودن برخلاف مراکز مالی هیچ دیتابیس معینی برای موجودی حساب افراد وجود ندارد و برای اینکه موجودی حساب افراد مشخص شود توسط همه کامپوترهای کره زمین که وظیفه برقراری شبکه را دارند انجام میگردد . یعنی اگر ۱ دلار جابجا شود باید در کل شبکه ۱ دلار ثبت گردد چیزی که در سیستم بانکی در سرور مرکزی اتفاق می افتد.

با وجود تنوعی که در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد هر ارز سازوکار خاصی برای تایید تراکنش های داخلی خود دارد یکی از ویژگی های مهم هزینه انجام تراکنش و دیگری سرعت اجرای تراکنش است که ارزهای جدیدی که در دنیا ساخته شده اند از قابلیت های بسیار قدرتمندی برخوردار هستند.

 

ارز دیجیتال در نگهداری پول و استفاده در وام دهی

 

در این مقاله هدف معرفی تکنولوژی ارز دیجیتال است و اینکه بتوان این تکنولوژی را در صندوق های قرض الحسنه به منظور دریافت و پرداخت استفاده کرد . چون همانطور که در شبکه بانکی میتوان پول را جابجا کرد در شبکه ارز دیجیتال هم میتوان این کار را انجام داد در آغاز به منظور نقل و انتقال پول در ابتدا با نصب تراست ولت به عنوان یک اپلیکیشن موبایلی جهت نگهداری رمز ارز استفاده میشود این اپلیکیش با پشتیبانی صدها ارز به صورت رایگان آدرس های مختلفی را برای شما در هر شبکه ایجاد میکند و سپس جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز به کسب آموزش های دارد که سازوکار این شبکه را به خوبی یادبگیرید چرا که در صورت بروز خطا آدرس گیرنده و شبکه انتقال و نوع ارز به طور کلی ارز واریز شده از بین خواهد رفت.

آیا در نرم افزار قرض الحسنه گندم میتوان از ارز دیجیتال برای مدیریت وام استفاده کرد ؟

همانطور که با تعریف بانک اجرای عملیات روی بانک مقدور است میتوان عنوان بانک را به بیت کوین و شماره حساب هم به ادرسی که دارد تغییر دهید و با هر واریز و برداشت سند دریافت و انتقال را اجرا کنید به همین سادگی میتوانید حسابداری وام و قرض الحسنه را با ارز دیجیتال ایجاد کنید.

معرفی یکی از ارزهای محبوب و کم هزینه در انتقال

ارز ترون با اختصار TRX یکی دیگر از ارزهای معروف است که میتوانید با واحد USDT ارز را با واحد دلار نگهداری و جابجا کنید و این امکانی است که میتوان جایگزینی برای تبادلات پولی و بانکی در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *