نرم افزارهایی که میتواند در کنار سایت صندوق مفید باشند !

بعد از اینکه صندوق قرض الحسنه تاسیس شد با خرید نرم افزار صندوق گندم به نسبت عنوان صندوق دامنه ای IR برای شما تهیه میشود این دامنه بر اساس مقررات اینترنت در کل جهان در دسترس است و میتواند ۲۴ ساعته خدمت رسانی کند البته دامنه کافی نیست بلکه نرم افزاری که روی سرور نصب میشود از اهمیت بسیار بیشتر برخوردار است . ما در این شرکت از سال ۹۴ تولید نرم افزار با هدف توسعه و برخورداری انواع گروه هایی که اقدام به تاسیس صندوق قرض الحسنه را کرده اند را پدید آورده ایم اما در کنار وبسایتی که شما دارید چه چیزهای دیگری میتواند مفید باشید.

سیستم مدیریت محتوا صندوق قرض الحسنه

سیستم مدیریت محتوا CMS

سیستم مدیریت محتوا یکی از رایج ترین نرم افزارهای تحت وب در دنیا است که با انواع برند ها مانند وردپرس ، دروپال ، جوملا و غیره شناخته شده است این سیستم کاری میکند که مخاطبان سایت شما خیلی سریع از محتوایی که توسط مدیر سایت منتشر میشود باخبر شوند این سیستم نرم افزاری به گونه ای طراحی شده است که دارای یک پنل مدیریتی است که مدیر سایت با ورود به آن دسته بندی صفحات و صفحات را ایجاد و مدیریت میکند در ایران طراحان سایت بسیار زیادی در حال طراحی وبسایت هستند .

صندوق شما میتواند اخبار و اطلاعیه ها و یا مطالب آموزشی که در حوزه های مختلفی است را در وب سایت خود منتشر کنند و با آموزش و نشر اطلاعات به صورت رایگان افراد و مخاطبان خاص خود را از طریق گوگل پیدا کنند حتی در آینده میتوانند از این کار کسب درآمد کنند. البته خود نرم افزار گندم هم دارای یک سیستم مدیریت محتوا کوچک در کنار خود است که بدون نیاز به نصب وردپرس یا … بتوانید اخبار و اطلاعه های خود را منتشر کنید.

 

شبکه های اجتماعی و صفحات رایگان 

شبکه های اجتماعی از محل هایی است که امروزه همه در آن حضور دارند افراد با عضویت و ایجاد صفحات با نام و مستعار خود اقدام به نشر و معرفی خود میکنند این خدمات به اندازه ای در میان جامعه فراوان است که حجم زیادی از ترافیک اینترنتی ایران را به خود اختصاصی داده است . مدیر صندوق هم با معرفی خدمات و شفاف سازی های لازم میتواند اعضای صندوق را بیشتر کند و یا آنها را در جریان وقایع نمایند.

سرویس های دیگری مانند سرویس  ایمیل ، پنل پیامک یا اپلیکیشن موبایل جزو مواردی هستند که مدیر صندوق میتواند خود را به آنها مجهز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *