مزایای نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب

نرم افزارهای تحت وب نوع خاصی از نرم افزارها هستند که به کاربران این امکان را می دهند تا از طریق رابط مرورگر وب با یک سرور از راه دور، ارتباط برقرار کنند. در سال های اخیر محبوبیت این برنامه ها افزایش چشمگیری داشته است، زیرا توانسته اند جایگزین برنامه های دسکتاپ شوند و به ابزاری حیاتی برای مشاغل کوچک و بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده اند.
در مقایسه با برنامه های دسکتاپ، برنامه های تحت وب طیف وسیع تری از ویژگی ها را دارا هستند و مزایای تجاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. این برنامه ها از طریق اینترنت در هر سیستمی که قصد استفاده از آن را دارید قابلیت اجرا دارند و دیگر نیاز نیست به صورت جداگانه در هر کامپیوتری نصب شوند.

نرم افزار تحت وب

برنامه های تحت وب دارای مزایایی بیشتر نسبت به برنامه های دسکتاپ سنتی هستند که اولین و مهم ترین این مزیت ها قابل دسترس بودن آن در هر زمان و مکان است. با برنامه های تحت وب، کاربران نیازی به نصب نرم افزار اضافی ندارند و توسعه دهندگان نیز مجبور نیستند چندین نسخه از یک برنامه را برای سیستم عامل های مختلف بنویسند. نرم افزارهای تحت وب بر روی هر دستگاهی که بتواند یک مرورگر پشتیبانی شده را اجرا کند و دارای اتصال اینترنت فعال باشد، اجرا می شوند. در ادامه با برخی از مزایای استفاده از برنامه های تحت وب آشنا خواهید شد.

مزایای نرم افزارهای تحت وب

 

دیگر خبری از پیچیدگی در به روز رسانی نیست

شاید بتوان گفت مشاغل کوچک در هفته زمان زیادی را صرف بروز رسانی نرم افزار خود می کنند. این خود عامل مهمی است در چرایی تمایل نشان دادن توسعه دهندگان به توسعه نرم افزارهای تحت وب. آنها به راحتی به جای برنامه نویسی به صورت جداگانه برای چندین دستگاه، فقط باید یک بروز رسانی در برنامه انجام دهند.

قابلیت دسترسی در تمام دستگاه ها برای کاربران

برنامه های وب می توانند در اکثر مرورگرها مورد استفاده قرار گیرند و صرف نظر از بروز رسانی یا نسخه مورد استفاده، روی هر سیستم عامل به طور یکپارچه مورد استفاده خواهند بود.
خبر خوب این است که اکثر نرم افزارهای دسکتاپ را می توان به صورت یک برنامه تحت وب در آورد، به این معنی که شما می توانید در هر مکانی که هستید و از هر پلتفرمی، از آن استفاده کنید. این امر به کاربر این امکان را می دهد صرف نظر از مکان و زمان استفاده، به کار خود سرعت بخشیده و در نتیجه بهره وری خود و کارکنان شرکت خود را افزایش می دهد.

پول کم، قدرت بیشتر

وقتی صحبت از توسعه نرم افزارهای ویندوزی می شود، باید به قدرت دستگاه هایی که در حال کار هستند نیز توجه شود. برخی اوقات ارائه یک برنامه نرم افزاری جدید می تواند به یک تغییرات اساسی سخت افزاری نیز نیاز داشته باشد، که این خود هزینه ای هنگفت است.
با این وجود زمانی که از برنامه های تحت وب استفاده می شود، تقریبا از هر دستگاهی که دارای مرورگر است می توان از آن استفاده کرد. توان محاسباتی از سرور تأمین می شود و نیازهای سخت افزاری سایت را کاهش می دهد.
از آنجا که برنامه های تحت وب در هر سیستم عاملی قابل اجرا هستند، برای ایجاد چندین نسخه از برنامه خود (سیستم های عامل دسکتاپ مثل Mac و ویندوز، سیستم های عامل موبایل نظیر Android و iOS) مجبور نیستید به توسعه دهندگان هزینه ای پرداخت کنید. برنامه تحت وب شما در دسترس کاربران تمامی سیستم های عامل تلفن همراه و دسکتاپ خواهد بود.

پلتفرم

نه تنها امکان استفاده از کامپیوتر (یا تبلت) با قدرت کمتر از مزایای برنامه های تحت وب است، بلکه داشتن سیستم عامل متفاوت نیز مشکلی را متوجه کاربر نمی کند. همه چیز در مورد مرورگر است. چه کاربر ویندوز XP باشید چه ویندوز 10، چه سیستم عامل Mac یا Linux، برنامه های تحت وب برای مرورگرها طراحی و ساخته شده اند.
به طور کلی کدگذاری برای مرورگرهای مختلف بسیار آسان تر از سیستم عامل های مختلف است. علاوه بر این، رابط کاربری معمولا برای کاربر آشنا و متعارف خواهد بود.

امنیت بالا

نظرسنجی SC Magazine نشان می دهد بسیاری از کاربران و یا شرکت ها به دلیل مصرف روزانه، از بروز رسانی نرم افزار خود امتناع می کنند. 60٪ از این مشاغل از مشکلات و حفره های امنیتی نرم افزار خود اطلاعی نداشته و می توان گفت بزرگترین مشکلی که با آن روبرو می شوند نداشتن همین امنیت است.
اغلب این بروز رسانی ها در برنامه صرفا برای رفع حفره های امنیتی است و نه برای کارکرد صحیح و مرتفع کردن مشکلات. موضوع اصلی این است که اگر این بروز رسانی ها انجام نشوند، هیچ وقت حفره های امنیتی رفع نخواهد شد و در نتیجه به دستگاه شما آسیب خواهد رسید.
برنامه های تحت وب بر روی سرورهای اختصاصی که مرتبا توسط مدیران حرفه ای وب مورد کنترل و بررسی قرار می گیرند، اجرا می شوند. این بدان معناست که هرگونه خطا یا نفوذ احتمالی به سرعت مورد توجه قرار گرفته و برطرف خواهد شد. در نتیجه، یک سیستم تحت وب بسیار امن تر از نمونه دسکتاپ خود خواهد بود. البته به ویژگی ورود دو مرحله ای یا 2FA در نرم افزار تحت وب توجه کنید مخصوصا در سطح مدیران.

انعطاف پذیری

الگوی کاری در دفاتر خواه استفاده از میز و صندلی باشد خواه محیط و فضایی مخصوص به کار، دیگر مثل سابق نیست. برنامه های تحت وب به جهت سطح دسترسی، در هر مکانی که اینترنت باشد انعطاف پذیری بالایی از خود نشان می دهند و کارمندان همانند گذشته مجبور نیستند برای انجام کارهای خود به میز و صندلی زنجیر شوند.
طبق مطالعه انجام شده  توسط Global Workplace Analytics، کارمندان شرکت ها در سطح بین الملل 50 و 60 درصد از زمان کاری خود را پشت میزهایشان سپری می کنند. با برنامه های تحت وب، آنها می توانند از هر نقطه ای به دفتر کار خود دسترسی داشته باشند و مبادرت به انجام کارهای روزانه بورزند.

نرخ استفاده بالاتر

افراد بازه زمانی محدود تری را برای اینترنت و جستجو، و در عوض زمان بیشتری را برای استفاده از برنامه های متصل به وب صرف می کنند. یک مطالعه از Flurry Analytics نشان می دهد که برنامه ها 86 درصد از اوقات مصرف کنندگان را در زمان استفاده از تلفن همراه به خود اختصاص می دهند. با استفاده از برنامه های تحت وب، کاربران تنها باید وارد سیستم شوند و از آن استفاده کنند. نیازی نیست در مورد بارگیری و نصب آن کار بخصوصی انجام دهند.

ردیابی کاربر

با برنامه های تحت وب، نظارت بر فعالیت های کاربران با سرعت بیشتری انجام می گیرد. آنها همچین با کیفیت بالاتری متوجه می شوند که چه مواردی با برنامه سازگاری دارند یا نه، سپس می توان نسخه های آتی را بهبود بخشید. البته، ما قبلا در مورد سهولت بروز رسانی برنامه های تحت وب صحبت کرده ایم، بنابراین توسعه دهندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که کاربران نهایت استفاده را از این بروز رسانی ها خواهند برد.

استفاده آفلاین

اگرچه در برنامه های تحت وب امکان استفاده به صورت آنلاین مزیتی بزرگ است، اما برخی از افراد نگران ضرورت اتصال به اینترنت هستند. در واقع، تنها به این دلیل که برنامه ای تحت وب است، نمی توان صراحتا قید کرد که باید به صورت آنلاین استفاده شود. نسخه های آفلاین را می توان براحتی طراحی و استفاده کرد.
حتما موافق هستید که بزرگ ترین مزیت یک نرم افزار تحت وب استقلال کامل آن از نرم افزارهای دسکتاپ است. یک برنامه دسکتاپ سنتی ممکن است متناسب با نیازهای سیستم عامل های شخصی پیکربندی شود، اما یک برنامه تحت وب در هر دستگاهی قابل دسترسی است.
به طور کلی، برنامه های تحت وب یک راه حل منحصر به فرد هستند که می توانند طیف گسترده ای از ابزارهای چند منظوره آنلاین با قابلیت بهینه سازی فرآیندهای بی شمار و حل مشکلات متعدد را در اختیار شرکت شما قرار دهند.
اگر شما علاقه مند به داشتن یک برنامه تحت وب برای فعالیت شغلی خود هستید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
در سال های اخیر، فناوری نرم افزارهای تحت وب انقلابی را در زندگی روزمره ما ایجاد کرده است. ما عکس های خانوادگی خود را در فیس بوک به اشتراک می گذاریم، قبض های خود را از طریق بانکداری آنلاین پرداخت می کنیم و از تلفن های هوشمند خود حتی در حال راه رفتن هم برای چک کردن ایمیل استفاده می کنیم.
بنابراین، اگر ما از نرم افزار تحت وب ابری در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم، چرا همین امر را در زندگی تجاری خود نیز پیاده سازی نکنیم؟

 

 

اگر شما در کسب و کارتان به دنبال شیوه ای موثرتر برای مدیریت امور مالی خود هستید

در اینجا شش مزیت را در برتری استفاده از نرم افزارهای تحت وب حسابداری، ذکر کرده ایم.

دسترسی با تلفن همراه در هر زمان

با این نرم افزارها می توانید در هر زمان و از هر مکان به حساب ها و ارقام اصلی مالی خود دسترسی پیدا کنید. وقتی از یک سیستم تحت ویندوز قدیمی استفاده می کنید، در واقع ملزم به حضور در محل کار خود هستید. نرم افزار، داده ها و حساب های شما همگی در یک درایو قرار دارند و دسترسی شما به اطلاعات مالی را محدود می کند. حسابداری تحت وب شما را از این محدودیت ها خلاص می کند. داده ها و سوابق شما با خیال راحت رمزگذاری شده و در یک سرور ابری ذخیره می شوند و هیچ برنامه نرم افزاری برای بارگیری شما وجود ندارد، در هر جایی که Wi-Fi و اتصال اینترنت باشد وارد سیستم می شوید و با مرورگر وب خود کار می کنید. بنابراین، هر کجا که باشید، همیشه می توانید وضعیت کسب و کار خود را بررسی کنید.

یک راه حل موثر و مقرون به صرفه

سیستم های مبتنی بر دسکتاپ به سرمایه گذاری در حوزه سخت افزار، IT و همچنین پشتیبانی و نگهداری از آن سخت افزار نیاز دارند. برای قرار دادن نرم افزار کاربردی و داده های مربوطه، به یک سرور نیاز دارید، همینطور برای نگهداری از سرور و شبکه آفیس باید به یک متخصص فناوری اطلاعات هزینه بالایی بپردازید. نرم افزار صندوق قرض الحسنه کاملا تحت وب ابری انجام می شود. زیرساخت های فناورانه اطلاعاتی پرهزینه ای برای نگهداری وجود نخواهد داشت و شما می توانید به این نرم افزار از محیط کار، پشت میز آشپزخانه یا طی یک جلسه کاری در رستوران دسترسی داشته باشید. به جای انتظار تا زمان بازگشت به دفتر، می توانید بلافاصله پرداخت ها را تأیید کنید، یا پاسخ مشتریان را ارسال کنید، در وقت شما صرفه جویی شده و فرآیندهای مالی خود را بسیار موثر و کاراتر انجام می دهید.

عدم نیاز به صرف وقت برای گرفتن بک آپ

زمانی که نرم افزار شما تحت وب است، تمامی حساب ها و سوابق شما به صورت خودکار ذخیره خواهند شد و با سطوح امنیتی بالایی رمزگذاری می شوند. با توجه به تنظیمات موجود می توان سیستم را برای ساعات و دفعات مشخصی تنظیم نمود تا از نرم افزار صندوق قرض الحسنه شما نسخه پشتیبان تهیه نماید. البته امکان بکاپ گیری دستی نیز در نرم افزار برای مدیران قرار داده شده است.
اگر از نرم افزارهای ویندوزی استفاده کرده باشید، می دانید که در پایان هر روز نیاز به تهیه نسخه پشتیبان از کار خود دارید و همچنین هر بار که ارائه دهنده نسخه جدیدی از نرم افزار را ارائه می دهد باید بروز رسانی را انجام دهید.
در نرم افزارهای تحت وب اطلاعات شما در حین انجام کار به صورت خودکار ذخیره می شود، بنابراین در پشتیبانی از آن نیز، در زمان و هزینه صرفه جویی می کنید. امنیت حوزه ای دیگر است که نرم افزار صندوق قرض الحسنه ابری نسبت به یک سیستم ویندوزی در آن برتری دارد. داده های شما دیگر روی یک سرور فیزیکی در دفتر کار یا هارد دیسک قرار ندارند.

کاهش کاغذ بازی ها

استفاده از نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب می تواند رویای داشتن دفتر کار بدون کاغذ را تحقق بخشد. در حسابداری سنتی، سرو کله زدن با مدارک، ورود داده ها و مدیریت مالی می تواند زمان زیادی را از شما بگیرند، زیرا نیاز است همه چیز چاپ شود و به صورت چاپی به آنها رسیدگی شود و این برای ما و محیط زیست پیرامون ما، کند و فاجعه آفرین است. با استفاده از یک نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب، می توانید کاغذ بازی های اداری خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. می توانید میزان و تاریخ بدهی افراد را به طور مستقیم و البته خودکار برای مشتری از طریق پیامک ارسال کنید، هزینه های چاپ و ارسال نداشته باشید، به روند پرداخت سرعت ببخشید، از طریق پرداخت آنلاین و اتصال نرم افزار به درگاه های بانکی تمامی پرداخت ها و واریزهای مشتریان به صورت آنی در نرم افزار قابل مشاهده خواهد بود و در همان لحظه ی پرداخت مقادیر پرداختی روی حساب ها اعمال شده و حساب تغییر وضعیت خواهد داد.

از آنجایی که اسناد و مدارک شما دیجیتالی شده و در فضای ابری ذخیره شده اند، نیازی به نگه داشتن کاغذ نیست، صرفه جویی در فضای بایگانی و ذخیره سازی یکی دیگر از مزایای آن است. اگر در حال حاضر صندوق قرض الحسنه فامیلی دارید و از نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت دسکتاپ یا ویندوزی استفاده می کنید و می خواهید از نزدیک ببینید که چگونه نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب و ابری می تواند در عین دقیق بودن به کارهای شما به عنوان مدیر صندوق سرعت و سهولت ببخشد با گروه نرم افزار قرض الحسنه گندم در تماس باشید و از طریق لینک درخواست دمو نرم افزار صندوق قرض الحسنه، جهت بررسی نسخه آزمایشی درخواست خود را ثبت کنید.

ارتباط با مشتریان صندوق از طریق سامانه های اطلاع رسانی

ارتباط با مشتریان با استفاده از نرم افزار تیکتینگ یا ارسال اطلاع رسانی در خصوص پرداخت بدهی ها در نرم افزار تحت وب بسیار کارآمد تر و جامع تر است . انواع پیامک هایی که در صندوق ارسال میشود شامل کد های تایید پیامکی در هنگام عضویت و ریست پسورد یا کد ورود دو مرحله ای به صندوق است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *