قیمت نرم افزار صندوق قرض الحسنه

اصولا قیمت گذاری نرم افزار قرض الحسنه به سیاست های جاری شرکت ها بستگی دارد ، شرکت ها با توجه به زیرساخت ها و سطح دانش خود محصولات نرم افزاری را قیمت گذاری کرده اند اما در این سایت ما با هدف توسعه و تولید نرم افزار قرض الحسنه از روش های قیمت گذاری استفاده میکنیم که هم رقابتی باشد .

 

شرایط قیمتی نرم افزار قرض الحسنه

 

پارامترهای مختلف در قیمت نرم افزار

  • امکانات و ویژگی ها 
  • نحوه پشتیبانی و به روز بودن نرم افزار و بهره گیری از فناوری
  • پلتفرم نرم افزار ( تحت وب ، ویندوز ، موبایل ) که نوع تحت وب از کارایی بسیار خوبی برخوردار است
  • میزان اهمیت به UI,UX و کاربرپسند بودن
  • سابقه و عمر نرم افزار

نرم افزار قرض الحسنه گندم هم مانند سایر نرم افزارها شرایط مختلفی را برای قیمت گذاری دارد و با توجه به تحت وب بودن نسبت به نرم افزار ویندوزی کمی قیمت بالاتری دارد. اصلی ترین دلیل آن هم امکان قابل حمل بودن و دسترسی در هر زمان و مکان برای مشتریان و مدیر است از طرفی هم تکنولوژی نرم افزارهای تحت وب به شدت در حال رشد است و آینده بسیار خوبی دارد.

دنیای فناوری اطلاعات هر روز در حال پیشرفته تر شدن و سریع تر شدن است ، شرکت های تولید کننده نرم افزار ملزم به آپدیت کردن دانش خود با تغییرات جدید هستند ، پس کسب دانش فنی جدید و به روز مستلزم هزینه است که در عوض مزیت ها و امکانات بهتری را میتوانند برای مشتریان خود به ارمغان آورند.

پلتفرم یا زیر ساخت هم در قیمت گذاری بی تاثیر نیست ، فناوری های مختلف به اندازه خود پیچیدگی های زیادی دارد اصول طراحی در وب با ویندوز کاملا متفاوت است و همچنین تنوع در زبان های برنامه نویسی وب بسیار زیاد تر از ویندوز است.

طراحی جذاب و اصولی یک نرم افزار به میزان تلاش و تجربه طراحان آن محصول برمیگردد ، نرم افزاری که کار کردن با آن سخت باشد کاربر را سردرگم میکند ، طراحان حرفه ای UI,UX همیشه محصولی ساده را طراحی کرده اند تا ساده تر و سریع تر بتوان از آن به نحوه بهتری استفاده کرد.

سابقه ای که یک نرم افزار میتواند داشته باشد نشانگر هزینه های فراوانی است که برای تولید آن شده است ، نرم افزاری که به تازگی تولید میشود دستخوش تغییرات فراوانی است که بعد از گذشت سال ها میتواند برای کاربران رضایت خاطر را ایجاد کند و کسب تجربیات و متقاوت نیز در روند طراحی و تولید یک نرم افزار بسیار موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *