قوانین و مقررات

 

قوانین و مقررات

این متن به مرور زمان ممکن است شامل تغییراتی گردد. استفاده شما از نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب گندم به معنی مطالعه و پذیرش موارد اعلام شده می‌باشد.

  1. مسئولیت کلیه فعالیت های صندوق قرض الحسنه مربوط به صاحب و گردانندگان آن صندوق می باشد و نرم افزار نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب گندم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد
  2. نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب گندم یک نرم افزار یا پلتفرم مدیریت صندوق قرض الحسنه می باشد که هیچ نفعی از فعالیت خریداران آن برای خود ندارد.
  3.  دامنه هایی که به صورت اختصاصی برای صندوق ها در نظر گرفته میشود مالکیت آن و تعهد رعایت قوانین و مقررات ایران بر عهده صاحب دامنه می باشد.
  4.  نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب گندم در حفظ و نگهداری اسرار کاربران خود کوشا است و اطلاعاتی از کاربران خود را افشا نخواهد کرد.
  5.  مسئولیت حفظ و نگهداری از رمز عبور بر عهده کاربر می‌باشد و در صورت سرقت این اطلاعات مسئولیتی برعهده نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب گندم نخواهد بود.
  6.  بعد از فروش به هر دلیل امکان استرداد وجه وجود ندارد لذا قبل از خرید نسخه آزمایشی را بررسی نمایید و سوالات خود را در بخش فروش از کارشناس فروش بپرسید.
  7.  تراکنش های انجام شده از درگاه های واسط یا درگاه های اصلی بر روی صندوق ها مستقیما وارد حساب تعریف شده میشود و  نرم افزار نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب گندم و شرکت پشتیبان نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب گندم در قبال وجوه دریافتی از درگاه های اینترنتی بی طرف است و هیچ منفعتی از کارمزد یا گردش مالی ندارد.
  8.  در صورتی که از هاست اختصاصی خود استفاده میکنید کلیه مشکلاتی که مرتبط با هاستینگ باشد توسط شرکتی که خدمات میزبانی را ارایه میکند باید انجام شود. لذا پیشنهاد میگردد از هاستی که از طرف شرکت نرم افزار گندم ارایه میگردد استفاده کنید تا فرایند نگهداری و به روزرسانی نرم افزار بهتر انجام پذیرد.
  9. هزینه تمدید پشتیبانی سالانه بستگی به این دارد که شما از هاستینگ نرم افزار گندم استفاده میکنید یا خیر؟ در صورتی که از هاستینگ گندم استفاده کنید هزینه هاستینگ به همراه پشتیبانی الزامی است که مجموعا ۲۵ درصد از قیمت درج شده روی سایت به ازای هر سال می باشد. اما در صورتی که از هاستینگ مستقل یا در شبکه محلی از نرم افزار گندم استفاده میکنید صرفا با پرداخت ۲۰ درصد هزینه پشتیبانی سالانه قابل تمدید می باشد البته در صورتی که شما از هاستینگ و یا سرور داخلی خود استفاده میکنید اجباری به پرداخت پشتیبانی نبوده و  با نسخه فعلی میتوانید به صورت دائمی از نرم افزار استفاده نمایید. بدیهی است که تمدید پشتیبانی موجب دریافت به روزرسانی های جدید و ویژگی های جدید و کمک به ارتقا نرم افزار گندم خواهد شد.
  10. در صورتی که نرم افزار در شبکه داخلی یا سرور داخلی نصب گردد هزینه هر بار نصب معادل یک میلیون تومان مازاد دریافت میگردد در هنگام خرید دریافت میگردد. این روش ترجیحا برای صندوق های بزرگ و دارای حجم محاسباتی بالا پیشنهاد میگردد.
  11.  در صورت نیاز به انتقال اطلاعات شامل ( اعضا – حساب ها – وام ها – پس انداز ها – اقساط پرداخت شده ) معادل یک پنجم پکیج خریداری شده هزینه به عنوان خدمات دریافت میگردد البته در صورتیکه مشتری قادر به انتقال اطلاعات به صورت دستی باشد آموزش های لازم ارسال میگردد.
  12.  در صورت وجود هرگونه خطا در عملکرد نرم افزار که توسط صندوق شناسایی گردد با ورود به پنل پشتیبانی تیکتینگ مشکل را گزارش میدهد و تیم پشتیبانی در خصوص رفع مشکل یا انتشار نسخه جدید اقدام میکند.
  13.  بعد از خرید نرم افزار طی 24 ساعت کاری فرایند ثبت دامنه ir از طرف گندم آغاز میشود و بعد از تایید دامنه از طرف nic.ir نرم افزار حداکثر تا 48 ساعت کاری بعد راه اندازی میشود .