سادگی و سرعت در پرداخت تسهیلات

رشد صندوق ها

 

فرایند های پیچیده اعطا وام دردسر ساز بوده و است ! برای ساده سازی فرایند ها میتوانید ابتدا روش های سنتی کاغذ بازی را حذف کنید و سپس با کمک فناوری اطلاعات و نرم افزار های برپایه وب صندوق خود را اتوماسیون کنید.

نرم افزار قرض الحسنه گندم به روزی می اندیشد که با کسب  تجارب مختلف و ساده سازی روزهای شادی را پدید آورد

با کمک به نیازهای مالی دیگران خود نیز در شادی آنها سهیم باشیم.
در فرهنگ ایرانی و دینی تاکید به قرض الحسنه زیاد شده است و خوشبختانه تعداد زیادی صندوق در کشور به صورت فعال در حال رشد و توسعه هر چه بیشتر هستند ، نداشتن جریمه بانکی و داشتن حداقل کارمزد بین 1 تا 4 درصد از مزیت های صندوق های قرض الحسنه خانگی هستند که باید روز به روز قوی تر شوند.

هدف ارائه نرم افزار گندم حذف فرایند های پیچیده اعطا وام در صندوق های قرض الحسنه است

صندوق ها اگر سریع تر حرکت کنند زودتر هم به اندوخته مالی بیشتری می رسند و این اندوخته میتواند در میسر کمک به دوستان و اعضا خانواده صرف شود ، اگر در فراید درخواست وام لازم است فرم های متعددی پر شود آنها را با سیستم ساده اینترنتی در قالب فرم های الکترونیکی از اعضا خود دریافت کنید با این روش نرخ خطا کاهش پیدا میکند و سرعت رسیدگی به کارها نیز به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.
صدور دفترچه های کاغذی خود یکی دیگر از فرایند های دست و پاگیر در صندوق های قرض الحسنه است که در نرم افزار تحت وب گندم به سادگی با چند کلیک به صورت آنلاین قابل برای شما و اعضا صندوق قابل دیدن است .
حذف تماس های تلفنی و پیگیری و پرداخت امور توسط سیستم هوشمند شما را در اداره بهتر صندوقتان یاری میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *