انواع نرم افزارهای قرض الحسنه

صندوق های خانوادگی یا شرکتی تفاوت هایی با صندق های شعبه ای و سیستم بانکی دارد ، لذا در صندوق های خانوادگی به ازای هر ماه عضویت شخص در صندوق مبلغی را باید به عنوان حق عضویت پرداخت نماید ، این روش را در نرم افزار گندم به صورت گروه مشتری تعریف شده است و بر اساس عضو شدن هر شخص در گروه مشتری مبلغ ماهیانه به صورت ثابت از مشتری دریافت میشود، مشتری بعد از وارد شدن به کارتابل کاربری خود در بخش پرداخت با مبلغ حق عضویت ماهیانه پرداخت شده مواجه میشود که میتواند با روش پرداخت آنلاین به صورت لحظه ای آن را پرداخت کند و جزو دارایی مشتری و پس انداز او درج میشود . روش دیگر پرداخت هم آفلاین است که بعد از بررسی مدیر عملیات مالی تایید میشود.

 

حق عضویت

اما در صندوق های شعبه ای مشتری اجباری به واریز مبلغ ثابت را ندارد و میتوانند مبلغ دلخواه را در حساب پس انداز واریز کند در این روش پرداخت وام بر اساس معدل حساب به مشتری وام اعظا میشود . در صندوق های خانوادگی شرایط بر اساس تعداد حق عضویت پرداخت شده است  یعنی امکان این وجود دارد که بر اساس تعداد حق عضویت پرداخت شده به صورت ماهانه اقدام به دریافت وام نماید که این قسمت به صورت خودکار در نرم افزار گندم در نظر گرفته شده است ، مدیر میتواند مشخص کند اگر مشتری تصمیم به درخواست وارد نمود و در هنگام ثبت درخواست در سامانه تحت وب با پیام مبنی بر اینکه شما حداقل باید ؟ ماه حق عضویت پرداخت کرده باشید.

در نسخه 2.6 گزینه ای به بخش تنظیمات سیستم اضافه شد که به مدیر صندوق این اجازه را میدهد که آیا هر ماه مبلغ را دریافت بکند یا خیر و همچنین گزینه ای تحت عنوان لغو مدیریت ماهیانه ثابت حق عضویت کار اصلی این قسمت این است که در صورتی که روی بله باشد مبلغ مازاد  پرداختی به صورت حق عضویت ماهیانه های آتی در نظر گرفته نشود و هر ماه مشتری باید به پرداخت صورت حساب آن ماه اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *