استفاده نسخه ابری نرم افزار تیکتینگ برای مدیران صندوق قرض الحسنه

نسخه ابری نرم افزار تیکتینگ راهکاری کاربردی جهت ارتباط با اعضای صندوق می باشد این راهکار که توسط شرکت سپهر گستر طراحی و اجرا شده است میتواند به عنوان یک ابزار کاربردی برای صندوق شما استفاده شود . کاربران میتوانند در سامانه عضو شوند و سپس شما به درخواست ها ترتیب اثر دهید این سیستم به دستور کار هم مشهور است .

نرم افزار تیکت سپهر گستر

مزایای استفاده از تیکتینگ سپهر گستر

– کاربری ساده و سریع این نرم افزار موجب میشود افراد در مدت بسیار کوتاهی آموزش استفاده آن را یا فرابگیرند

– ۳۰ روز استفاده رایگان به شما میدهد و حتی بعد از ۳۰ روز با تمدید آن میتوانید مجدد از سامانه استفاده کنید یا اینکه اطلاعات ایجاد شده را بر روی سرور خود نصب کنید .

– امنیت بالایی دارد و میتواند مورد اعتماد بسیاری از صنوف و کسب و کارها قرار بگیرد.

– امکان اطلاع رسانی قوی با روش هایی مثل پیامک – ایمیل – پوش را دارد

راهکار مرتبط با صندوق قرض الحسنه به چه شکل است

– دارای گواهیانامه SSL

– ۱۰۰ پیامک رایگان

– فضای میزبانی ۱ گیابایت و قابل ارتقا و به روزرسانی خودکار

کاربران صندوق یا همان اعضا با عضویت در سامانه ای که آدرس آن توسط مدیر صندوق در اختیار آنها قرار میگیرد وارد سامانه ابری میشوند و آنها محیطی را شبیه زیر می بینند.

کاربردی برای صندوق ها با تعداد اعضای زیاد

مشکلات زمانی بیشتر پدیدار میشوند که تعداد اعضا صندوق بالا میشود و رسیدگی به آنها مشکل میشود همانطور که در معرفی نرم افزار صندوق قرض الحسنه گندم نیز اشاره شده جهت مدیریت سریع و ساده طراحی شده و ضمنا سایر ابزارهایی که در کنار آن معرفی میگردند هم سازگاری با همین ویژگی را دارند . یعنی ساده و سریع بتوانید جواب سوالات را بدهید و به آنها رسیدگی سریع کنید.

نرم افزار تیکت یکی از انواع سیستم های نرم افزاری است که به منظور مدیریت ارتباط با مشتریان و ارتقا سرعت پاسخگویی و افزایش رضایت اعضا صندوق قرض الحسنه را میتواند به همراه داشته باشد . از اینرو اگر میخواهید که سطح پشتیبانی با کاربران خود افزایش دهید به شما پیشنهاد میکنیم که از یکی از نرم افزارهای مطرح بومی و ایرانی مدیریت تیکت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *