استفاده از فناوری روز در صندوق داری ضروری است

بهره گیری از فناوری اطلاعات برای هر کسب و کاری ضروری است ، صندوق های قرض الحسنه یکی از نمونه کسب و کارهایی است که مسئولیت زیادی را برای مدیران آن ایجاد میکند ، مدیریت کارها به صورتی که خودکار انجام شود واقعا شما را آسوده خاطر میکند ، بررسی خودکار رسید ها و رفع مغایرتهای بانکی با استفاده از فناوری اطلاعات و نرم افزار قرض الحسنه تحت وب گندم فوق العاده انجام میشود .
حتی شما میتوانید این نرم افزار را فقط برای خود داشته باشید ، و کاربران(مشتری) شما وارد سامانه نشوند ، در اینصورت هزینه خرید تا 50% کاهش پیدا میکند. فرضا شما در حال حاضر از نرم افزاری ویندوزی استفاده میکنید و تصمیم دارید ادامه کارها را در محل کار انجام دهید ، تنها راه حلی که دارید این است که از دیتابیس بکاپ گیری کنید و در نرم افزاری که در محل کار شما نصب شده است آن را بازگردانی کنید. اینجا ممکن است اختلال هایی در دیتابیس رخ دهد ، فرضا شما سندی را تغییر داده اید که فراموش کرده اید از آن کپی برداری کنید وبا فراموش کردن شما آن تغییرات از بین میرود . اما بهره گیری از نرم افزاری توزیع شده با تکنولوژی وب آخرین تغییرات را به صورت آنلاین در هر کجا و در هر ابزاری فراهم میکند.
استفاده از موبایل و تبلت برای همه ما مرسوم و عادی است ، لذا داشتن نرم افزاری که با این ابزارها هماهنگ باشد نیز ضروری میشود. از همه مهم تر مشتریان صندوق شما از انجام تماس های تلفنی مکرر با شما خوداری میکنند و تنها با رمز عبور و نام کاربری خود وارد سامانه می شوند و کارهای خود را خیلی ساده انجام می دهند !!

پیشنهاد میکنیم مقاله کاهش ۵۰ درصدی زمان مدیریت امور صندوق با نرم افزار قرض الحسنه گندم  را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *